رویای عشق،زندگی بعد از عشق
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 418
بازدید کل : 51648
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

رویای عشق،زندگی بعد از عشق

خود را خسته از راهی طولانی میدیدم که پس از عبور از آن همه پیچ و خمها،ظلمات و روشنایی ها،پستیها و همواریها،حال با کوله باری از خاطره به اول راه بازگشته ام.....

با خودم گفتم:فکر نمیکردم از این سیر و سیاحت این گونه بازگردم.

آمدم اما با کوله باری سنگین،قامتی خمیده،دلی غمگین،نگاهی افسرده،اشکی ریزان و امیدی گم شده،

آمدم اما مرده ای متحرکم،در اندیشه من آدمی که امید نداشته باشد مرده است و انسانی که عشق را گم کرده باشد ناامید است

و من مرده ای متحرکم

دلتنگم برای گم کرده خود.کجا بروم و از که سراغش را بگیرم؟چه کسی میتواند نشانی از ستاره من داشته باشد؟

در آسمان خیالم روزی روشن ترین ستاره بودی و حال حتی سوسو هم نمیزنی.

در پس کدامین ابر نهان شده بودی که چنان مرا بی قرار کرده بودی؟حال خسته از همه آن بی قراریها گوشه ای خزیده ام و سعی میکنم به باوری جدید دست یابم.

باوری که عشق در آن جایی نداشته باشد باید بدون عشق هم بتوان امیدوار بود.بتوان به دور از تمام رویدادهای خوش و ناخوش آینده زندگی کرد،خندید،انتخاب نمود و برای رسیدن به آن تلاش نمود.


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت18:56---29 دی 1391
سلام جملاتتون خیلی دردناکه ولی قشنگ . اینو میدونستید که دردای آدما فقط واسه خودشون درده واسه دیگران قشنگ ؟؟؟؟
من یه دل شکسته ام اما تحمل میکنم مثل بقیه آدما {}
(فقط یه چیز دیگه مواظب خوبیهات باش)
};-};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
نویسنده : امیر